Venlona op concertreis in Timisoara

dinsdag 18 augustus 2015

De " ongelooflijke" concertreis.

We verzamelen om 13.00 u bij Leurs, een gezellige drukte. Sommige hebben koffie gedronken bij Leurs, anderen zitten al aan de Prosecco in afwachting van de 3 bussen. De zon komt door en iedereen stapt in de juiste bus. De chauffeur heet iedereen welkom op deze concertreis. We gaan als een grote familie (van 189 personen) naar het vliegveld in Dortmund. Gordels om en let's go! Na 1 3/4 uur rijden kunnen we inchecken bij de douane, waar we grondig, tot op de zool! worden gecontroleerd. Om 17.40 gaan we de lucht in, een veilige reis, met dank aan de doktoren die snel handelden toen dat nodig was. Na twee uur zet de piloot volgens schema de landing in en na fors remmen arriveren we op Aeroportul Traian Vuia in Timisoara. Het is al schemerig en in het donker arriveren we bij het mooi verlichtte hotel. Hier staat een gevarieerd, kleurrijk en heerlijk buffet op ons te wachten. Onze mannen van Venlona zingen " hij leve lang" voor Wim Frequin die jarig is. Voor aanvang van het diner wordt uit volle borst " vaanachnu" gezongen, heel mooi! De sfeer zit er goed in. Nadat de obers op gang zijn gekomen vloeit het bier en de wijn rijkelijk. Een prachtig begin van een schitterende muzikale reis, wij hebben er zin in en zijn benieuwd naar morgen.

Organisatie bedankt tot dus ver ! Tilly, Ger, Ad en Marly. ( sympatisanten van Venlona)